Gırgır oyun - Bedava çevrimiçi kral oyunlar oyna

kral oyun |oyun | İletişim | İyi oyunlar burada.
Gırgır oyunlar: herşeyi bilen kadın | yönet ve fethet 3 Tavsiyeler:www.gtasanandreasoyna.biz.tr
eğlence oyunları > turkcell recep abiye sor oyunu



OYUN AÇIKLAMASI

Herkesin abisi olan karakter recep ivedik’in turkcell recep abiye sor oyunu. Aklınıza takılan tüm soruları sorun recep ivedik cevaplasın. Türkiye’de en çok müşteriye sahip olan Turkcell’in bu oyunu gerçekten çok oynandı....


Play   turkcell recep abiye sor oyunu
OYUN AÇIKLAMASI:

Herkesin abisi olan karakter recep ivedik’in turkcell recep abiye sor oyunu. Aklınıza takılan tüm soruları sorun recep ivedik cevaplasın. Türkiye’de...

YORUMLAR
  1. tugay says:

    soru soruyorum ama cevap ver miyo

  2. güler koc says:

    hic acil miyo ya askım sen actınmı

  3. mert says:

    çok komik oyun vallaha

  4. hggh says:

    açılmıyooooooo

  5. gs baba says:

    soru soru yorum ama cevap vermiyo

  6. kinq says:

    aga bu oyun açılmıyor neden bi yardım edin :!

  7. berkay says:

    oynanıyı oyun ama cevap yok adam olun recep abiniz ona göre

  8. bekir says:

    napiyon beya

  9. yok says:

    çok bekledim ya

  10. 07 Gençlik says:

    bu oyun açılmıyo

  11. eray says:

    abi niye cepaplamıyon ne istiyon anlamadım gitti… Recep abi bizi yalnız bırakma.

  12. ramazan says:

    abi de 2dakika beklemiyo ki ya olmuyo böyle dimi

  13. HaSaN says:

    abi açılıyor ama recep abi gormiyom cevapta vermiyo zorla açtık sorun bu

  14. panpişim says:

    offf yaa açılmıyooo başka bi yerdede bulamadım :( :( :(

  15. panpişim says:

    hehh açıldıda :D cevap vermio :(

  16. panpişim says:

    yaaaaaaaaaaaaa git oynmom bn bole oyunu…!!!!!!!

  17. DENİZ says:

    çok sıkcı bir oyun sandelye var ama recep abi yok

  18. DENİZ says:

    çok sıkcı bir oyun ya çünkü açılmıyo ve sorulara cevap vermiyor

  19. eda says:

    recep abiye sor oyunu oyna yazarsanız çıkar

  20. cihat says:

    buoboneninfaydasıne

  21. oğuzhan says:

    bu oyun açılıyo resmi gözükmüyo

  22. esma says:

    recep abi yaşınkaç

  23. diyar says:

    he güzelde ama ben birşeyi bulacaktım abulamadım

  24. ayşe says:

    itiraz ediyorum recep yok

  25. hasan koray says:

    açılmıyor 100 kere denedim açılmıyor

  26. KUK says:

    OYUN NASIL ACILIR

  27. KUK says:

    Yorumun yönetici onayı bekliyor.

    OYUN NASIL ACILIR

  28. merve says:

    offfffffffffffffffff soruyu yazıyorum cevap yok canım cok sıkıldı

  29. Anonymous says:

    açılıyor

  30. emir ibrahim says:

    offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff çokkkkkkkkkkkkkkkkk bekletti

  31. velat says:

    recep ivedik çok komik deyilmi

  32. eda says:

    yaaaa açılması için çok bekledim

  33. Anonymous says:

    NE GZL LİPTON OYNU AÇILIO ONU OYNUOM

  34. sinem says:

    arkadaşlar açılıyo recepte görünüyo cevapta vcerio

  35. sinem says:

    harika oyun akıllı çay var aklımdaki herşeyi bilio recep diğil harika

  36. hazal says:

    çok eğlenceli bir oyun

  37. mert says:

    ya arkadaşlar akılı demişler yanlış çıktı

  38. deli zade says:

    akıllı çay bardağı oyunu çok harika bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  39. FURKAN says:

    25.SORUDA BİDİ

  40. DUYGU says:

    ÇOK GÜZEL BENCE

  41. MUSTAFA says:

    ÇACIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  42. MUSTAFA says:

    ÇAYCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  43. berke says:

    lann çokkkkkkkkkk güzelllllll akllımdan köpek geçtii bilidddi

  44. fbli says:

    çok saçma bi oyun o kadar soruya bn de bilirdim

YORUM GÖNDER
  • Adınız:
  • Yorum:


SİTENE OYUN EKLE!

GIRGIR Oyunlar - Girgiroyun.com Bir online oyun oynama sitesidir. Powered by herşeyi bilen kadın ve akıllı çay bardağı oyunları.

Koyun Shaun- ggo futbol- Sessiz Oyunlar

oyun